divendres, 2 de maig del 2014

Vetllada Flamenca (1). Tordera. 30/04/2014



 Dimecres vaig anar a fer un bolo d’aquells que no hi contes. Em truca el Ramon Sendra per si puc fer una serie de bolos durant una bona temporada a un local de Tordera. Ja que ell no pot fer-ho, i a mi em cau ben a prop de casa.
Serien dos dies (pincipalment els dimarts i diumenges) de tota la temporada d’estiu. I el dimecres era l’estreno. Doncs cap allà que vaig. 5 minutets de cotxe i em planto a un restaurant on hi faran un show flamenco per turistes.
Allà em trobo amb l’Albert de Fokum, l’empresa que aporta el material per l’acte. Material que es queda allà montat tot l’estiu. Amb un pack de microfoia básica per un cajón, dos guitarres flamenques i 2 veus. Amb 4 altaveus JBL (dos de PA principal) i dos de monitoratge i una taula de so de les d’”antanyo”,uns quants focos i un parell de mòbils.


 Al ser el primer dia, doncs va tocar anar-hi relativament d’hora per tal de fer els assajos amb la compañía “resident” per dir-ho d’alguna manera.
El grup fa tard, i optem per anar a dinar al mateix restaurant. I a espear que vinguin per fer proves i assajos.
Proves que faig amb carinyo I gràcia, I no em costa gaire, ja que la banda camina, I molt.
Fem varies pasades del show amb el grup de ball, i cap a sopar una miqueta i a fer temps.





 El bolo va prou bé, i tothom queda més que satisfet.
I ràpidet cap a Malgrat.
Dumenge tinc el segon. Ja us explicaré!