dijous, 8 de maig del 2014

Cantata Infantil. Malgrat de Mar. 07/05/2014

Ahir va tocar anar a treballar a casa, a Malgrat. Per la 1ª cantata infantil.
Un bolo a priori simple, però que es va complicant poc a poc fns que acaba sigent un bolo del que t’has d’exprèmer una mica el cervell.
Bolo a l’aire lliure, 250 nens, 8 micros de condensador (ATM 4040, i ATM 4041), 3 narradors i mesclar-ho tot amb un àudio que m’anaven disparant.
Vaig començar a montar ben d’hora. Ja que els bolos escolars, tenen això, que ho fas dins de l’horari escolar.
És el típic bolo que faria falta fer unes proves de so com cal, però amb una o com a molt dues cançons abans d’arrencar el pase del matí, m’ho tenia que fer.
Potser al pase del matí no va sonar com tots voldriem, no va sonar malament, no, però podía sonar molt millor. Després del pase del matí, vaig quedar-me una estoneta per reorientar la PA i variar l’alçada del trípode per poder arribar més lluny, re-equalitzar una mica la PA i cap a casa a dinar.
Per la tarda es va girar vent…. I abans de que comencés a venir el públic i els nens, vaig obrir tots els micros i au, HPF a tuti plen per mirar de tapar-lo.
Per sort, just va començar el bolo el vent va parar, i vaig poder recuperar una mica el greu dels micros que tant havia tallat.
Per la tarda allò ja va sonar com hauria. I el públic (basicament els familiars dels nanos), va sortir molt satisfet. No tan pel so, (que si bé era important, quedaba en segon terme quan tens el teu fill o filla cantant).
Un bon “tinglado” el que van montar. Va quedar molt bé i tots molts contents al final de l’acte, i això al cap i a la fi és el que importa.