dimecres, 21 de maig del 2014

Festa del Comerç Just. Sant Boi. 10/05/2014


EL dissabte 10, va tocar fer un bolo si més no entretingut. Era per la festa del Comerç Just a Sant Boi.
Armat amb un parell de Q7, dos C7 SUB, una SI 2 Expression, 4 monitors i microfonia variada em vaig plantar al matí a la Plaça de l’Ajuntament.
El montatge va ser força ràpid, per allò de que quan abans acabi, abans podré esmorzar.  ;-)



Vaig estrenar l’equip amb un L/R que em donava una compañía de Teatre de Carrer des de la seva taula, i jo ho pasava per P.A. Música ambient i el micro de veu.
Després va tocar provar so per un espectacle infantil del tot curiós i amè, i que es sortia de la típica guitarra amb un señor amb barret. (que també), però hi posaven el toc ètnic amb un violí, i unes percusions. Bon bolo que es va marcar aquest grup d’animació infantil.



I per tal que no m’apalanqués massa, just després de l’animació infantil, va ser l’hora de fer les proves de so per un grup de música africana que barrejaven els sons més autòctons dels seus instruments de corda (de nom força inmpronunciable) amb percussió baix i bateria.
Ben dinat va ser l’hora del bolo amb un sol de justicia (ja s’apropa l’estiu…)
Vaig disfrutar molt fent-los, ja que pel típus de música que feien donava molt de joc per poder mesclar: posar efectes curiosos a les veus, als instruments… A part que tocaven que donava gust.
Un cop el bolo va acabar, va tocar recollir-ho tot, ja una mica cansat per la matinada que vaig fer, per les hores i pel sol.
Però bé, a les 19:00 ja estava per casa!