dimecres, 21 de maig del 2014

Tosca. Sant Joan Despí. 18/05/2014


I directament de descarregar el bolo de vila-seca, au, cap a Sant Joan Despí a treballar a una òpera. La Tosca.
Jo d’òpera no en tinc massa ideia. No m’ha cridat mai l’atenció, i tampoc hi havia treballat mai. Aquesta  vegada seria la primera que en faig una. I ves que algun dia no me’n miri alguna quan la facin pel 33…
Vaig arribar de bon matí al teatre. Allà ja hi era l’Oscar que faria les llum i jo, doncs el so.
EL montatge era facilet, la P.A del teatre, amb la taula, i afegiem micros d’ambient repartits per la zona on cantarien els actors. En un principi s’havia plantejat la idea de penjar els micròfons del sostre, però es va descartar perquè al utilizar-se la pantalla i el projector, els micros tacarien la pantalla.
Al veure la situació de l’escenari, vaig optar per repartir els micros amb peus. Ja que es montava un escenari sobre l’escenari, i així crear com una fosa per l’orquestra.
Va ser molt resolutiu, i amb els micros vaig poder amplificar sense que es notés gaire les veus dels actors, sense que l’orquestra sel’s mengés.
Va ser una mica “agafa’t que venen curves” ja que no es va provar gaire so a nivell de veus, però al arrancar el bolo, 4 ajustos als micros i bolo més que solventat.
Al acabar el bolo (una mica llarguet), doncs a recollir el poc material que teniem, i cap a casa!!!