dilluns, 20 de maig del 2013

Montatge Festival de Hip Hop. Cornellà. 18/05/2013

Divendres tenia festa, en principi. Ben dinat, vaig anar a fer un tomb amb bicicleta, res de l'altre món, una passejada tranquila per la platja, però allò que et sona el telèfon, l'agafes i eren els de Tour, que si podia anar a fer un montatge de so a Cornellà. I com que no estem per dir que no a gaires coses, (si, hi han bolos que no faria), i també em venia de gust, doncs au, mitja volta, canvi de roba i a currar.

Allà em trobo l'Alfonso, en Lluís i el Jose en un ambient molt distès explicant acudits. Ara no m'en recordo de cap. Sóc molt dolent per recordar acudits, i sobre tot, més dolent encara explicant-los.
Bé, al que anava. Carregem el camionet i cap a Cornellà.
Només entrar a dintre del pavelló, vaig recordar que ja hi havia estat feia uns quants anys. Allà em vaig estrenar amb la M7CL a monitors.
Total, que el bolo era el diumenge però per qüestions del pavelló i el seu personal, teniem que montar-ho divendres.
Era un concurs a nivell nacional de Hip Hop i es va montar una P.A principal (d&B), amb Out Fill amb Max 15 de d&B,  i un delay amb ....si!! d&B també. Una yamaheta 01V, 4 Max 12 a monitors, 4 micros UHF i a còrrer. Ah! Si, i 12 focos. :)
El montatge en si va ser rapidet, però amb el tema de la corrent, ens vam tenir que buscar la vida, perquè allà no hi havia cap "xispes" per connectar-nos. Buscant buscant, vam trobar un cetac de 32a a l'altra punta del pavelló.
Doncs au, a tirar cetacs de 32 de punta a punta del pavelló per poder fer el cheking, ajustar l'equip, i cap a casa.
Un divendres que es presentava tranquilet, i mira, va sortir un bolo del no res.