dimarts, 27 de març del 2012

Viva la Pepa. Comediants. Càdis. 16, 17, 18 i 19/03/2012

Del 16 al 19 de Març, vaig estar a Càdis a la celebració del Bicentenari de la Constitució Espanyola.

El dia 16 va ser el viatge, i Malgrat-Sants-Aeroport el Prat (T2) -Jerez de la Fontera-Càdis va ser la ruta.

Sortia de Malgrat a les 11:30 del matí i vam arribar a Càdis cap a les 20:00 del vespre. Un viatge llarget i cansat. Sopar i a dormir, que l’endemà tocaven matines; ni més ni menys que a les 06:00. ja sabem tots que si ens llevem ben d’hora, ben d’hora, ben d’hora…anirem a montar un bolo! ;-)

Amb el Tren cap a BCN i ja a Jerez de la Frontera.

El dia 17 va ser un dia intens i amb molta calor, on em vaig felicitar pel fet de posar, per si les mosques, uns pantalonets curts a la maleta.

Amb un camionet, es va repartir el material espai per espai, i cada tècnic responsable amb un parell de “càrgues i descàrgues” va anar montant durant el matí els equips de so, amb la calma, però sense cap tipus de pausa.

A l’hora de dinar, els cuatre espais, ja estaven sonant, i vam poder fer un bon dinaret amb “pescaito frito” inclòs.

Per la tarda es van fer els assajos, els actors amb vestuari van pujar als cuatre escenaris i van repassar les escenes, i a nosaltres ens va servir per fer proves de so, agafar nivells, ajustar els equips amb les veus i la música etc.

Al estar els bolos tocant al mar, es van tapar els equips a consciència ja que durant la nit la humitat a aquella zona és molt alta i tot queda xop.

Un bon sopar tot mirant el Barça, i a dormir.

Ja surt el sol a Càdis, i descarregant l'escenografia.

Quan no t'expliquen que descarregaran el material d'aquesta manera, t'endús un bon ensurt..

Foto del control, del sistema de petaques i la P.A L.

Assajos a l'escenari del "Malecón"

Muntant escenografia, i els actors a l'escenari del "oratorio"

Assajos al "Oratorio" I

Assajos al "Oratorio"II

Assajos a l'escenari de "La Constituación"

Tot el material ben tapat i protegit després dels assajos.

El dia 18, dia del bolo, ens vam llevar un xic més tard. Un bon esmorzar i cap arrencar els equips i a fer un “check” de micros i audios, per assegurar el tir. Ja sabem de sobres que tot funcionarà bé, però el ritual de comprovar una, dos i fins a tres vegades el que tens montat dona molta tranquilitat a l’hora de tirar el bolo.

Una caminadeta de 15 minuts fins al lloc on estaven els actors/actrius vestint-se per co.locar les diademas, una altra passejada de 15 minuts més per tornar cap als escenaris i a esperar que sigui l’hora del bolo.

Poc a poc el centre de Càdis s’anava omplint de gent, que van tornar a confondren’s amb agents d’informació. Si hagués cobrat 1 € per cada explicació que vaig donar, haguéssim anat a sopar al millor restaurant de Càdis.

A les 12:00 del migdia van començar els bolos, i una riuada de gent (fins a 50.000 persones) que s’anava movent d’espai en espai.

Tret d’un petit ensurt al primer pase, on el protagonista se li va caure la petaca i la va tenir que aguantar durant tota l’escena amb la ma, tot va anar més que bé.

A la que el bolo es va acabar, vam fer un desmuntatge molt molt ràpid, i es va repetir la operació del dia abans, però a l’inversa.

Un cop carregat el trailer amb el material d’escenografia i de so, cap a l’hotel a descansar una mica i cap a sopar amb la feina feta, ben feta.

Inflant els globos.

Molta gent va omplir els carrers de Càdis.

Entre escena i escena. Els actors descansant i el públic anant cap al següent espai.

Una banda de música que acompanyaba al públic i una manifestació al costat del bolo.

El dia 19, ja tornàvem cap a casa, però ja que el vol sortia a les 18:15, vam tenir el matí lliure per fer turisme per Càdis.

Unes últimes canyetes a Càdis i cap a l’aeroport per tornar a casa.

Uns bons dies per Càdis, si senyor!!!

Embarcant al 737-800 de Ryanair i enlairant-nos.

Anar pujant, i un bon viratge.

----BONUS TRACK----
Fotos variades de la ciutat de Càdis. La Caleta, la catedral, l'Ajuntament i carrers gaditans.

cesc ha dit...

Bons records !!

albertkurti ha dit...

Pixaaaaa! no to e mundo pué sé de cai!

Ha ha ha, i que bé que s'hi menja per allà, eh?

Molt bé el bolo aquest, fa dies que ho vaig veure i davant d'aquest creuament de missatges de blog a blog he dit, ara és el moment! he he!!