diumenge, 2 de desembre del 2007

Aürt + Abeja Reina. Palafolls. 30/11/07

Es ben bé que un cop que jugo al cantó de casa, amb ple de gent coneguda em deixo la càmara. No m'ho perdonaré mai!
La veritat es que bona iniciativa la de'n Titus i l'Alex de fer un cicle de concerts allà a Can Forroll.
Llàstima que els avis del Casal (que en teoria habien de portar el tema de la barra) els van deixar literalment tirats. A la hora de començar el bolo, no hi habia barra. I això en un concert és perillós.
rapidament es van anar a buscar llaunes, unes 170, que es van acabar en ben poquet.
Els grups, Aürt els hi va tocar la sempre dificil feina d'obrir el concert, amb poqueta gent, i sense haber provat so. l'Alba i companyia van fer un bolo ben contundent, i mica en mica la sala es va anar omplint.
El següent grup, ja ho va tenir molt més fàcil. Hi habia mola més gent, i es va notar que van poder fer proves de so. El concert va ser força rockero, uns petits problemes amb l'ampli d'un guitarra van donar un toc d'emoció a l'inici del seu bolo.
Van acabar el concert amb uns amics de Blanes que "voluntariament" es van oferir per tocar unes cançons.

Al acabar el bolo, doncs el de sempre, recollir i cargar, amb l'ajuda dels orgaitzadors del bolo.

lamento no tenir fotografies del bolo.

4 comentaris:

MC ha dit...

ostres Albert... això de la càmera no té perdó...

una cosa en la que no hi estic d'acord: realment creus que un concert sense barra no és un concert, com afirmes?

ho discutim quan ens veiem, què et sembla?

Anònim ha dit...

Si no hi ha barra en un concert és una merda!

mac ha dit...

si no hi barra i birres jo no vaig mai a un concert

jokimdt ha dit...

eis!!
jo fa mesos que estic intentant escoltar el grup de l'Alba!!!
me cagun l'ou...
pero bueno...
lo de la camera te perdo...
perque estic sgeur que podries demanar fotos a gent que hi havia a alla.


un concert sense barra...pot ser un concert n'estic segur!!
pero tambe es depen del concert...
i de amb el que tu ho relacioniis!

si no hi ha barra, et pots portar la teva birra...i tots contents!

no depen de la barra que vaigi a un concert o no...
el que passa que a vegades hi vaig mes per la barra que no pel grup.
Peros i m agrada el grup..la barra m es igual!


a cuidarse company


i no treballis gaire!