dilluns, 2 d’abril del 2007

Quina sort!!!!!!!!!

Desprès d'unes vacances, i per no perdre el fil a la música actual, em dirigía cap a una discoteca per realitzar un altre d'aquests bolos que a mi "m'agraden" tant.
Aquest cop no en tenia ni idea de qui era el grup. I resulta que eren aquestes dues:


No van triunfar massa, la veritat. 2 noietes yankyes, fent un playback total, amb un ambient...més aviat fred...no tenien massa a guanyar.
Jo vaig recollir amb més rapidesa que elles es van canviar. Mentres jo cargaba la furgo, per la porta (del darrera), elles també van sortir (per la porta del darrera) acompanyades de managers, un xofer i algú més que ara no se ben bé qui era. Good bye, good bye! ens diem.
Van pujar a una furgo tipo el Equipo A amb els vindres tenyits de negre i cap a l'hotel o potsre cap a una altra discoteca.
Jo si que vaig anar cap a una altra discoteca, però aquest cop sense treballar. I es que plegar a les 03:00 del mati, fa que desprès de la feina, un es pugui distreure una estona abans d'anar cap a casa.
He dit.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Caram noi!!!

Apart que sempre és millor en Pepe Guardiola... he vist una mica justeta la cançó, vols dir que saben cantar?

Salut a totes, ben tornat company

MC ha dit...

hòstia puta! (perdona el llenguatge) però, insisteixo, això que fas no té preu tiu!

ànims, ja tindrem un nou Llach un dia d'aquests.

Anònim ha dit...

exigim un nou post immediatament sobre les teves aventures a les Amèriques!

Anònim ha dit...

eso eso...tio, cuenta tu viaje por USA y Mexico, no??? Un abrazo!!
Tito

Anònim ha dit...

Tio, hauries de mirar de poder incloure comentaris a les fotos de la imatge de las setmana, perquè solen valdre molt la pena. Tipus post. Així de pas, també ens podries explicar més detalls i nosaltres fer-te alguna pregunteta que alguna en tinc...
Salutacions desde l'estranger ;-)
Butanero