dimecres, 3 de juliol del 2013

Noche Blanca. Bilbao. del 13 al 16/06/2013

La segona setmana de Juny, vaig anar cap a Bilbao a treballar a la Noche Blanca. Un bolo que ja vaig fer l’any passat i que aquest any repeteixo. Bona senyal.
La meva feina era la de montar i ajustar un sistema d&b,( basat per 4 Q1 per costat amb un Q7 de downfill i 4 subs de C7 per costat)  l’audio d’un video mapping que es feia al Teatro Arriaga, al bell (vell) centre de Bilbao.
Van ser 4 dies que vam estar fora.




Dia 1à Sortim de l’aeroport al migdia, arribada a la tarda a Bilbao. Uns pintxos per dinar, i a currar, on amb en Pablo (el meu company de so) vam montar els dos arrays + subs amb les etapes.  Tapar equips i fora, ja que no podiem fer soroll. Els de video van montar els projectors, tirada de cablejat i ajustaments de nit, és clar. (els projectors no fan soroll).


Dia 2à Matí per cablejar P.A’s, tirar mangueres de senyal, corrent, montar control i ajustar l’equip per la tarda. Estava molt limitat amb el tema db’s i només podía treballar fins les 18:00-19:00 de la tarda. Un cop vaig tenir el sistema ajustat amb l’audio del mapping, doncs au, baixa les gennie’s, a tapar-ho tot i a sopar, i al vespre amb el Pablo va manar a veure un concertillo a una plaça de Bilbao. Per casualitas de la vida aquella mateixa nit, a Bilbo, també, tocava Kop, on l’Aleix (un colega  de curro) hi fa de tècnic, però entre que estaba molt lluny d’on estàvem i el meu pèssim sentit de l’orientació, vam abortar la missió, i cap a l’hotel a dormir.





Dia 3à Matí lliure que vaig aprofitar per descansar una mica i anar a veure el Museu Guggenheim, que després d’haver estat 4 cops a Bilbao (totes per feina) ja tocava que l’anés a visitar. Un bon dinaret i cap a les 18:00 cap a la plaça del Teatre Arriaga, a destapar equips, fer un últim txec i a esperar a les 22:15 que és quan va començar el nostre bolo. El passi durava 7 minuts amb una pausa de 15 minuts entre una i l’altra. I així fins a les dues de la matinada, que va ser quan va acabar tot, i es va iniciar el desmontatge. Un desmontatge rapidet, i a les 04:00 del matí entràvem per la porta de l’Hotel.












Dia 4à Basicament dormir fins a l’hora de dinar, fer els últims pintxos i cap a l’aeroport per tornar cap a casa.

Uns bon dies a Bilbao, on sempre és agraït anar-hi, tant pel clima, pel menjar, per la bona gent I la bona feina.
KURTI: jo també vaig a sortida d'emergència!! :)









BONUS TRACK: "BILBO I GASTRONOMIA)

 Companys i companyes, us adjunto unes fotos de Bilbao i de la seva gran gastronomia. Si mai heu d'anar-hi, tinc unes targetes dels millors bars de pintxos que vam anar, així que us puc fer alguna que altra recomanació.
Bon menjar, i bon beure a preus molt econòmics.




















1 comentari:

albertkurti ha dit...

Valeeeeeeeeeee!!! Sortida d'emergència!!!! Ha ha ha!!! Qui no s'espavila...