dimecres, 20 de març del 2013

Companyia Pep Bou. Sant Joan Despí. 17/03/2013


I diumenge, sense haver dormit gaire, per no dir gens, vaig anar cap a Sant Joan Despí amb els amics de Tour  a fer un bolo amb la Companyia del Pep Bou.
Un dia molt tranquil, on a part de fer d'assistent de so, em va tocar fer una mica de tot. Ajudar als de llums, fer una miqueta de maquinista, montar escenografia, i inclús em vaig aventurar a fer de regidor d'escenari per uns moments.
Cosa que, realment em va anar bé per no adormir-me degut al cansament.




Part de l'escenografia

Les barreges per fer les -sorprenents-bombolles.

 El bolo, que va durar 1 horeta justa, era adreçat a  tots els públics, però era basicament infantil. El teatre es va omplir fins a la bandera per veure l'espectacle. I es que això de les bombolles crida molt l'atenció. Durant el matí, els actors van anar preparant diversos recipients amb unes barreges per poder crear les bombolles. Realment curiós.
Un bon bolo, tranquil i amb molt bon ambient de treball per acabar el cap de setmana.
Un cop acabat, a desmontar escenografia i cap a casa escoltant el Barça per la carretera.