dimecres, 16 de maig del 2012

Joan Dausà + La iaia. Badalona. 13/05/2012


I diumenge per acabar de rematar el cap de setmana, cap a Badalona altre cop. Joan Dausà i Els tipus d'interès i La iaia.

Un lloc molt xulo el parc on es va fer el bolo, i bona música.
En Joan Dausà no el coneixia, però em va donar bones sensacions, i La iaia, em va sorpendre gratament desprès de fer-los un bolo l'any passat a Vilaseca i veure com han anat evolucionant.

El dia va ser intens, sense parar de currar, això si, parada per dinar.
En Bernat a P.A jo a Monitors, i a les llums teniem en Ricard, l'Alex i la Susana que es va enrollar molt ajudant-me amb la microfonia.

Els mosquits van fer acte de presència i tot i que el Relec va ana de conya, a dia d'avui, encara estic patint les conseqüències a les cames ( i això que anava amb pantalons llargs...)
Tots els grups duien Tècnic de P.A, i en Joan Dausà també a monitors. En Victor. Que em va oferir el seu Ipad per fer-lo servir de controladora amb la M7 i la veritat és que és un bon invent!
Desprès del bolo, vam recollir tot lo ràpid que vam poder, i cap a descarregar.
Una mica de xerrera al magtazem, amb molts de riures i cap a casa!

Durant les proves de so.

Bolo de Joan Dausà



L'Alex preocupat pel fum...

I va aconseguir-ho. Molt bé!!!

I tant si va aconseguir-ho!!

El Relec, important. I una visita al control de F.O.H


Amb La iaia fent monitors.

Final amb La iaia fent un a-capela amb el públic i baixant torre de llums.