dimecres, 31 d’agost del 2011

Magic Italy in tour. 20,21,22,23,24/07/2011 Madrid

A la setmana següent, cap a Madrid amb els del magic Italy in Tour. EL mateix montatge, el mateix show, mateixos pizzeros, mateixa banda...tot tot igual.
o sigui que bé, ja em sabia el funcionament de la feina, fins i tot casi em sabia l'odre dels tracks del C.D...
La única pega, va ser desmuntar tot el control de centre, i tornar-lo a muntar a un lateral de l'escenari. I la veritat, que és una llàstima....no suporto fer P.A's al lateral dels esenaris....però el client mana.
Els horaris millors diria jo que a Barcelona... matins lliures i desprès de 16:00 a 22:30 currant.
El que permetia poder fer alguna visita de Madrid.
En fi, un dia de viatge, 3 dies de bolo i l'endemà ben d'hora tornar cap a casa.



EL control ja muntat al laterail de l'escenari.

Sort en vaig tenir d'aquest enorme para-sol... els pizzeros incansables i una vista de l'espai.



Un saltamartí que va passar a millor vida degut a la calor, una vista general de l'espai i una demostració de cuina italiana.


Proves de so amb la banda, un sistema cutre però eficaç per poder veure les pantalles de la D1, i mesclant una mica a cegues la banda.


I au, tres dies de feina i tornada cap a casa. Fotos del descens a Barcelona ja.



BONUS TRACK.....EL RETIRO DE MADRID.

Els matins, els tenis lliure i vaig aprofitar-los per fer una mica de turisme madrileny. Una mica de centre (no hi han fotos) i una mica de Parque del Retiro. Però amb la calor que feia uns 33-34º, la veritat que no convidava massa a passejar.