divendres, 20 de maig del 2011

Actes de campanya electoral del PSC. 14 i 15/05/2011. Cervelló.

Cap de setmana polític a Cervelló.
El dissabte a la tarda hi havia un míting del PSC de Cervelló a la Plaça 11 de setembre (la Plaça del Suma, a nom popular dels natius de Cervelló).
Fa molt de sol i molta calor. Enllesteixo ràpid el muntatge i vaig a fer un mos a un bar des d'on tinc una vista privilegiada de l'escenari. L'acte, es centra basicament en un mag pels més menuts, uns parlaments i per fi de festa un pica-pica.
Poc a poc, però es va tapant el dia. Es torna a consultar el meteocat, i no ens dona bones noticies.
Just comença el bolo, comença a ploure, i el paraigua fa acte de presència. jo també el trec. El Mag va fent el seu bolo com un campió, i jo treballant sota el plàstic (també com un campió).
Quan el mag acaba el seu bolo, es decideix suspendre els parlaments i passar directament al pica-pica.
Jo recullo rapidament i en un pim pam, ja marxo del poble.
Fins demà!!!!!

Mentres em relaxo a una terrasseta control el material, i els núvols que ja estan damunt nostre.

El mag que just comença el seu bolo, ens porta la pluja....per art de màgia??


El diumenge toca anar a una Urbanització de Cervelló. Força llunyet del poble.
fa un sol radiant i molta calor, que fa que aprofiti per secar el poc que se'm va mullar ahir (el plàstic, i un parell de cables.)
Monto el control al damunt d'una taula de ping-pong, dubtant entre si algú voldria fer una partida, o no.
El bolo, consisteix exactament del mateix. Un mag, i desprès parlaments.
Poca afluència de públic, la veritat.
El mag va fer el show magnificament, inclús amb la meva col.laboració en el número de " el teu billet de 10 €, te'l converteixo amb un de 100), i es va decidir suspendre els parlament perquè, la veritat, no hi havia massa gent.
En un moment, tot recollit i cap a casa a dinar.



Material a secar, i el control damunt la taula de ping-pong.

El meu billet de 10€, i vista desde el mini control.